Wednesday, August 18, 2010

18 Ogos 2010

Salam,

Aku dah rase aku dah bangun kul 5.20am, hmmm minum air sket bersahur....kebabom tdo balik, dan jam memekak kul 6.15am, tut tut.....adoi....malasnya nak mandi.....tdo sket lagi.....kul 6.20am baru bangun...laloknya sekali...

Hmmm....bosannya, dahla lambat pegi kerja kul 7.15am baru nak gerak, nampak si F laju jer bawak Modenasnya depan umah.....hehehe....xsempat nak jerit.....biarlah

Kelas ade 2 jer hari nie, ngan 3C dan 3D, so mereka siapkan lab dan assignment sendiri, dah sem akhir masih nak suap2 lagi, bosan kan, cubala berdikari sikit supaya menjadi cerdik dengan sendiri....tol ke ayat nie, opis pun lengang sebab ramai yang pegi ke HQ isi HRMIS, banyak kakitangan yang masih belum isi benda alah itu....sampai hang websitenya...lantakla, aku key in kat opis jer.....senang, lambat2 pun dah aku type dalam 2, ramai lagi yang xdapat nak Access database kerajaan nie.....nanti kene surat, jawabla....

Tengahari ade ceramah, tgkla VCD budak2 nie, aku xturun sebab tgh dok isi HRMIS kat atas, mase nie semua rehat so, die mmg laju sebab xde orang guna time nih, semua gi rehat, so aku amik kesempatan buat sampai abis...so siapla..maka terkejutla kambing sekalian rakan2 opis....hahaha...

So hari nie kene keluar beli juadah berbuka sebab ibu xbukak langsung sampai raya, lama tuh, ade 3 minggu lagi...aiyooo, dahla makanan kat luar nie mahal2, terpaksa kira2 balik budget nie....hehehe...

Malam xde watpe, luar masih hujan........lebih baik makan cucur udang, sedap gak.....huhuhu...sambil2 dok fbook yg ape2 ntah.....

Dah kul 11.00pm......mate lom ngantok.....ingat nak minum2 sebab rase macam haus jer......sambung sket main Little Big Planet pun ok jap, tgk youtube Little Big Planet 2 dah kuar.....ade harapan kene beli nih..



....kul 12 la tdo...

No comments: