Sunday, August 15, 2010

14 Ogos 2010

Salam,

Huhuhu pagie nie aku bangun kul 8.30am, terlajak tdo...amik ko....sedar2 dah siang, suboh kemana, semua kemana, dapat balik umah mak la kate kan, sedap tdo nyenyak jer.....rumah sendiri xsama ngan umah sewa...

Lepas 2 mandi dan tolong kemas2 kan umah skit, sket jer, sambil belek PC kat depan, PC dah rosak xtau ape sebab, selalu ayah yang pakai, die kate rosak sendiri, ohhh xperla, nama pun brg elektronik lama2 rosaklah kan, minta beli baru....sayang plak, try repair dulu, mana tau ok, lepas 2 jam test, rase mcm xok, so bawakla pegi ke Segamat, cari Acernya distributor, so die kate lambat nak hantar, xperla, xkene bayar, so amik balik, amik keputusan hantar je kat USJ atau Low yat, PCnya motherboard rosak....lepas 3 tahun guna rosakla pulak....kira cermat la 2, biasa lepas 1 tahun mesti jahanam...huhuhu

Lepas 2 balik umah, simpan je PC 2 tggu bawak balik PJ, along dok bising nak main XBOX 360, last2 bateri punya charger xbawak....cian die..so pegila bandar lagi pegi carik charger....kene RM 60, tp menarik charger die...siap boleh cas sambil main XBOX 360....along beli 3 title.....best2 gamenya....sambil2 cari game, aku dok pegi cari Yosoof Tayoob...cari kurma...Safia...bukan awek yer......awek xde....hahaha..

Sampai je umah, kak long dah siap2 nak keluar, aku malas nak ikut pegi bazar Ramadhan kat Yayasan, so mereka pergila sekeluarga, tinggal aku kat umah sediakan makanan......mereka balik nak dekat buka, cerdik betoi...hahaha...

Malam xde watpe sangat, lepas 2 Azad datang bawak puding kelapa, sedap gak......yang lain buat hal masing2....aku dok layan budak2 kecik 2 orang nie, si Faris ngan Dina....dah besar2 anak buah aku nie...

Malam dok fbook, layan kerenah orang kat internet......dan tdo jam 12.00 sebab bosan...buka tingkap masuk angin sejuk best tdo...sampai sok hari terlajak lagie...hahaha....

No comments: