Sunday, August 01, 2010

1 Ogos 2010

Salam,



Hari nie aku bangun kul 9.00, haha....bangun lambat aku....xsedar langsung bunyi ayam KFC.....tau2 die dah off sendiri....klakar tul, bangun mandi dan basuh baju.....settlekan kerja.....sampai along call pun aku xsedar, ohhh die ajak pegi Times Square.....bawak anak2 die jalan....

Jam 12 die sampai, so aku ajakla member skali meramaikan suasana, lama gak xpegi ke Times Square, ramai gak yang datang sini, boleh dikatakan parking semua penuh...berpusing2 along dok cari parking.....anak die dah melalak dalam kete, dan aku lak dah rase lapo sgt2...berbunyi dah perut...

So parkingla di tingkat 4, jalan dengan laloknya, nak pegi mana nie....jom pegi tingkat 7, adui...ade ape situ...dahla si D takut naik eskelator, menjerit2 die takut jatuh....bila sampai kat tingkat 7, baru lah tau area 2 banyak jual RC Car dan macam2 hobi yang berkaitan dengan Remote Control, ade helicopter, ade kerete drift, ade kapal selam, kete kebal dan macam2 lagi......lagipun aku bawak kamera DSLR, snap je la keje aku...huhu.....so skrg Times Square dah ade IT center 2 tingkat die buat...mcm nak melawan Low Yat.

Anak buah aku nie mmg pandai kalo bab2 posing kalo amik gambar, dari mula datang sampai nak ke Shah Alam die duk suh amik gambar.......yela ciam Pak Uda dok tercangkung2 amik.......xde bayaran ke....ade la Pak Uda, mak belanja Marry Brown, okla 2.....janji tau.....last2 mmg dapat.....masin tul mulut budak nih...ade mandrem kot...

So lepas pusing2 Times Square....pegi la pulak ke Alam Sentral Shah Alam.....bergerak dari Times Square dari jam 5 dan sampai ke Shah Alam pada jam 5.25....kejap je kan, jalan xjem lgsg.......along dok plan nak beli baju anak die.....so aku pun pusing2 la dalam 2 sementara die beli baju anak die.....

Naik ke tingkat 3, adela sale2 gadget2 komputer nih, satu pun xmenarik minat.....mahal lak 2......xsanggp nak beli....baik beli buah-buahan kat ground floor...so dalam perjalanan balik ke PJ, ade satu kerete 2 berlagak sangat bawak....confident masul lorong Smart yang xsmart 2........kecoh kejap....papan tanda palang 2 tunjuk Transaksi Gagal, merah padam muke org 2......ape lagi go head go stand la jawapnya.....2 la len kali pakai tag Agung...kan senang....

So sampai uamh kul 7.15, mandi2 dan buat benda2 sepatutnya dan kuar balik pegi pasar malam Kat Medan...rase mcm nak hujan tp hentamla, beli nasik ngan murtabak...pekena air kelapa muda...sedap bangat......so mase nak tulis blog nie...baru je siapkan report semalam......

hmmm nak tdo kul berapa nih....jam dah kul 12...okla tut....jom tdo.....see u all tmrw.....nite.....baca doa dulu...hmmm hmmm ok amin....

No comments: