Thursday, January 26, 2012

26 January 2012

Assalamualaikum

Apa khabar semua, mesti ada dikalangan kawan-kawan diluar sana yang masih sihat dan ada juga yang menghadapi demam dan simptom-simptom yang agak kurang akibat daripada perubahan cuaca pada masa sekarang ini. Kekadang cuaca yang melampau boleh menyebabkan datangnya macam-macam penyakit, kejap panas kejap sejuk......

Sebelum aku nak ucapkan dulu Selamat Hari Raya Cina.....bole x macam nie, cuti 4 hari dikampung memang amat best, lagi-lagi kaloa de jiran yang menyambut Tahun Baru Cina, lagipun kat Johor nie memang meriah kalo Cina raya, bunga api sana sini dengan bunyi2 mercun, xde pulak orang yang putus jari, putus kaki dan putus lain2, hahaha....kalo melayu dah lama masuk spital kan.....apa-ape pun memang meriah suka tengok bunga api dan mercun memecah keheningan malam....langit berwarna warni dengan sinaran bunga api yang mahal... orang kate nie la time bakar duit kan, bakar jangan xbakar.

Balik2 dari cuti keja opis nie memang berlambak-lambak dengan lecture notes, ngan lesson plan, nasib baik laporan prestasi dah siap hantar sebelum Tahun Baru Cina..... bole tahan jugalah resultnya....hahaha....gelak2 la jugak....ape pun dah buat yang terbaik....bila dipikir-pikirkan balik berbaloi2 kene laser ngan orang......hasilnya amat bagus sekali.

No comments: