Saturday, October 02, 2010

1 Oktober 2010

Salam,

Dah 4 hari xupdate blog nie, so me amikla masa nie nak tulis memandangkan ade mase lapang dan ade idea2 yang panas dalam kepala nih, mmg kene relax kalo nak tulis blog nih..... tup tup dah hari jumaat, 1 Oktober 2010, kalo ditulis dalam nombor seperti ini, 011010, macam binary pulak......so xdela date 2 berulang kembali, maka masa itu amat penting bagi kita semua.

Masa mencemburi, so aku mmg sibuk sepanjang minggu nih, dengan kelasnya, dengan eventnya, dan macam2 lagi, bole tahan jugak la...... semalam je ade Majlis Sambutan Hari Raya kolej 2010, boleh tahan juga makanan yang disediakan, ade lemang, ade rendang, nasi himpit, mee hun sup, nasi tomato dan banyak lagi....aku xdela makan banyak, cuma makan nasi himpit dan kuah rendang + kuah kacang, memang superb la kuahnya, sedap, so lepas 2 kerja aku amikla la gambar, photographer la katakan..

Banyak jugala gambar yang aku amik, dalam 400 keping, mau koyak shutter kamera DSLR aku nie, nasib baik aku sponsor, kalo x mau kolej kene bayar aku RM 1K, hahahaha, xperlah, lagi pun seronok setahun sekali, tahun depan ade lagie, itu pun kalo ade budget, xjuga dengan big boss siap tolong masak lagie, susah nak cari big boss yang ramah mesra.....cuba lihat video kat bawah nih...



So petang 2 balik, kene rehat jugak, makan yang entah ape2 td.....mau pening kepala kalo xminum air banyak, air2 oren nie bukannyer elok untuk badan, lagi2 kalo badan kurang air, mau pening kepala mcm kene maigrain...sayang sekali aku xmenang pun dalam contest baju melayu tercantique....cis, En.MYD jugak yang menang....xboleh blah langsung....

so esoknya plak jumaat, pagie2 dah pening kepala, ingat nak mc, tp aku kuatkan semangat nak pergi kerja, lagipun budak2 kolej lom siapkan lagi experiment lab mereka, napela mereka2 nie malas sangat study.....cubala baca satu2 bair bagi paham..

So malam nie duk upload gambar, so skrg kira dah ok, sebab kurang 1% gambar yang diamik gegar, maklumla dulu2 tangan xcukup tenaga....kekeke...skrg dah ok..xdela pro......native je tangan...

okla manas nak naip banyak2, siang td pegi KLCC time nak solat jumaat, best gak Masjid die nih...ramai orang...lepas 2 pegi kat Butik "iwannagohome!" beli tempat remote control, harga RM 59, meriah kedai 2...siap ade loceng besar......menarik..rase nak beli...tp kemudianlah.....huhu....dan pergi sonystyle..beli pendrive RM 39 dan SD Memory.....cantik sudah design baru die.......teruja....

Malam nie nak tdo lambat sket.....hahahaha


No comments: